بهترین مقالات دوویتا
مدیریت بحران در بازاریابی آنلاین
مدیریت بحران در بازاریابی آنلاین در دنیای امروز، بازاریابی آنلاین به یکی از مهمترین ابزارهای
6 اهمیت CRM در کسب و کار
اهمیت CRM در کسب و کار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM (Customer Relationship Management)
استفاده از تکنولوژی در CRM
استفاده از تکنولوژی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از عوامل کلیدی برای بهبود عملکرد و کارآیی فرآیندهای CRM و ارتقاء تجربه مشتری است. در زیر توضیحات بیشتری در مورد استفاده از تکنولوژی در CRM ارائه میشود
بروزرسانیهای نرمافزارهای CRM
بروز رسانی های نرم افزار های CRM نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان
دوویتا نرمافزاری نوین برای مدیریت موثر ارتباط با مشتریان + 70% افزایش فروش
دوویتا چیست؟ duvita یکی از بهترین نرم افزارهای crm در سطح کشور هست که به صورت
6 پیش بینی برای آینده CRM ها
آینده CRM ها دنیای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در حال تحول پیوسته است و
امنیت و حفاظت اطلاعات در CRM: چگونه از دادههای مشتریان محافظت کنیم؟
در دنیای مدرن امروز، حفاظت از اطلاعات مشتریان یکی از مسائل حیاتی برای هر کسبوکار است. سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان ابزاری حیاتی برای تجمیع و مدیریت اطلاعات مشتریان عمل میکنند. در این مقاله، به توضیح مفهوم امنیت در CRM، تهدیدات امنیتی معمول در این سیستمها، و راهکارهای حفاظت از اطلاعات مشتریان پرداخته خواهد شد.
7 تا از راهکارهای کلیدی برای جذب مشتری، افزایش فروش و خدمات
راهکارهای کلیدی برای جذب مشتری یکی از عوامل مهم موفقیت در هر کسب و کار،
افزایش فرایند فروش با نرم افزار CRM
افزایش فرایند فروش با نرم افزار CRM در دنیای رقابتی امروزی، بهبود فرآیند فروش یکی
مدیریت فروش چیست و چگونه به بهبود عملکرد تجارت کمک میکند؟
مدیریت فروش یکی از عناصر کلیدی موفقیت در هر کسب و کار است. در این مقاله، به تبیین مفهوم مدیریت فروش، نقش آن در بهبود عملکرد تجارت، و راهکارهایی که برای اجرای موثر مدیریت فروش میتوان انتخاب کرد، میپردازیم.
استراتژی های نوین در مدیریت فروش: تغییرات، چالشها و فرصتها
در دنیایی که تغییرات تکنولوژیک به سرعت جلو میرود و بازارها به روز رسانی میشوند، مدیریت فروش به عنوان یکی از پرچالشترین عناصر کسب و کارها مطرح میشود. در این مقاله، به بررسی تغییرات اخیر در مدیریت فروش، چالشهایی که با آن همراه هستند، و فرصتهای جدیدی که برای کسب و کارها ایجاد میشوند، میپردازیم.
CRM چیست؟
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به ابزاری ضروری در حوزه فروش و ارتباط با مشتری تبدیل شده است. از زمان پیدایش CRM، فناوری ها و رویکردها در این زمینه به طور قابل توجهی تکامل یافته است. در این مقاله به بررسی آخرین فناوریها و تغییرات در CRM میپردازیم و بینشهایی برای دستیابی به موفقیت در این چشمانداز پویا ارائه میکنیم.